[[QYQA'S]]

Sunday, January 31, 2010

Hazim on the spot.Mari ushar gigi dia.Tapi jangan nak gelak pulak!!!!!

ASSALAMUALAIKUM semua..
wohaaa...
bertemu lagi.
kali ni tiada lagi ayat skema mahupun yang mengikut piawaian..~mungkin ada sedikit.
kali ni nak bercerita pasal budak ni..




my youngest brother,hazim!!!
dia nak masuk 5 tahun tahun ni.
dia sangat aktif ok.
kuat melalak dan suka buat benda2 pelik..
sangat aktif!!!
nak bukti?????



see.cuba kira dia da bape pusar??
banyak kan???
orang cakap kalau banyak pusar ni sangat aktif.
ker kahwin banyak???
i don't know lah.

oh ya,masih nak cerita pasal hazim aka ajim aka adik cayang.
gigi dia dah tercabut!!!!!!!!!!
sebatang..
hahahahahahahaha..
umur dia 5tahun,kira ok lah kan da cabut gigi...




mulut comot,baru lepas mamam biskut.
see..da x da gigi sebatang.
huhuhu..
nampak cute juga.

bila betul2 senyum,tak adalah nampak sangat kekurangan gigi dia tu.




harap nanti bila gigi kekal dia dah tumbuh semua,tak akan ada gigi macam TIMMY TURNEL(FAIRY ODD PARENTS)
ngeri!!!!!!!




sekadar suka2 nak coret pasal adik tercenta.
esok da nak sekolah.
i fell.........
i don't know..
something strange.
maybe because kim hyun joong will come to see me???~sila gelak ramai2...
aaaahhhh.
fell tired to think about all the messy.
huh...




*gambar sesat.sila abaikan.=p


cow!!!!!
wassalam...


3 comments:

Maryam Kamal said...

akakakakakaka...

sian adik ko qyqa jadik mangsa mamarazzi yang xberhati limpa cm qyqa neh..

dan akakakakaka lagik..
sbb kim hyun joong???

kah3!!

:D

jahat x?

xsgka qyqa pndai buat jokes..
i like it bebeh! :D

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
qyqa said...
This comment has been removed by the author.
There was an error in this gadget