[[QYQA'S]]

Tuesday, August 11, 2009

weh...tolong aku!!

assalamualaikum...
hurm...
saje jer nak tulis blog ni sebab aku tengah kecewa ni..
hari ni ada exam add mate taw...
aku memang suka giler add mate tapi hari ni malang tak berbau...
sebab nya aku banyak sangat wat silap waktu jawab exam..
entahlah...
aku rasa takut sangat..
aku nak dapat A..
tapi kalau dah banyak sangat buat silap,cam ner tu??
tak dapek den nak nolonglah...
dahlah semalam aku lansung tak study add mate..aku just tengok sikit2 jer..
kepala aku pening sangat...aku tidur awal giler semalam,sebelum pukul 9.00!!
last2,bangun pukul 5 pagi sebab nak solat isyak..
tak ker teruk tu??
giler punya lambat aku solat isyak...harap diterimalah kan..
YA ALLAH,takut taw...
Esok ada exam PENDIDIKAN SYARIAH ISLAMIAH pula...
lagi susah...
nak kena baca dan hafal...
Bole ker ha??

K lah...doakan aku...
Wassalam...

2 comments:

Azlin 773 said...

Yer ker?? Hai... tak kan budak smart giler macam ko boleh jd gini beb??

ko kan budak pintar plus cun gituuu....
euwwww...please...hik hik hik... joking beb!!!

by the way ...ithink u shuld forget for the past ... care for ur next paper...

Just remember this .... TOMORROW WILL BE BETTER ...

Bye Lily Gurl.......

Azlin 773 said...

.... haa haa haaa...sory , ada mistake lah ayat kat atas tadi...
.....shuh !! shuh!! shuh!!

kira halal ekk...